Jeżeli zakupiony produkt ma wadę, która utrudnia lub uniemożliwia korzystanie z niego możesz go zareklamować.
Proces reklamacji:
Napisz maila na aga@malunio.pl, a w treści wiadomości podaj:
powód reklamacji,
numer zamówienia,
swój numer telefonu i adres email,
metodę wysyłki do nas. Masz do wyboru:
– Paczkomat – podaj numer paczkomatu,
– Kurier – podaj preferowany dzień odbioru paczki przez kuriera.
Wyślemy Ci mailem list przewozowy. Wydrukuj go, naklej na paczkę i nadaj.
Gdy otrzymamy produkt damy Ci znać, czy jesteśmy w stanie naprawić szkodę oraz jaki jest termin naprawy.
Po gotowej naprawie wyślemy paczkę w najbliższy piątek.
ZWROTY
Produkty zakupione w sklepie Malunio mogą zostać zwrócone w ciągu 14 dni od dnia zakupu. Produkty te nie powinny mieć żadnych śladów używania.
Proces zwrotu:
Napisz maila na aga@malunio.pl, jeżeli Twoje dane są inne, niż w zamówieniu, wyślij proszę swój numer telefonu i adres email.
Wybierz też metodę wysyłki do nas:
– Paczkomat – podaj nam numer paczkomatu, z którego będziesz nadawać,
– Kurier – podaj dzień odbioru paczki przez kuriera z Twojego domu.
Wyślemy Ci mailem list przewozowy. Wydrukuj go, naklej na paczkę i nadaj.
Gdy otrzymamy produkt, zwrócimy Ci pieniądze przez bramkę płatności Tpay.